Ciagle zawiechy??? HELP!!!!

Autor: Kundum (Kundum_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 14:00:02 MET

Hi
Mam Athlona 1700+, Soltek ?DRv5, DDR Ram Kingston 256, GeForca 2 MX 32
(Leadek), co jakis czas mrozi mi sie ekran, i musze restartowac kompa??
czesto zdarza sie ze przy ogladaniu filmow w divixie , komp sie wiesza,
obraz staje a dzwiek idzie dalej i musze restartowac kompa?? Mam Xppro
(divixa 5) Moze mam zrabany ram?-czyscilem bo byl zakurzony i to samo,
robilem to samo z gforcem, zmienialem detonatory i to samo????
Czy sa jakies testy do Ramu i do karty zeby np stwierdzic ze ram jest
zepsuty lub karta???

Pomocy!!