Re: Problem z plytaECS P4VXASD2 :(

Autor: Slawicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 11:28:24 MET

Z tgo co pamietam to ten szereg bodajrze 8 listewek po kilkanascie kolków
dla DDRAMów przestawia sie w inna pozycje a nie wyciaga zupelnie.... (ta
listwa ma bodajrze rzedy kolków 1-2-3, nie ?).
A 2.5V zworka jest oprócz tego. Nie wiedziec tez czemu na -=niektórych=-
plytach ECSa serii P4VX.. na DDRy idzie to samo napiecie co CORE na proc,
wiec jak to ma dzialac poprawnie ???
/Slawicki