Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 16:41:40 MET

Użytkownik "Blesso"...
[...]
> Otoz wlasnie po skonsumowaniu ECS wydaje sie idealny

Eeeee tam. Ja tu o pieczystym i ostrygach, a Ty o sucharach z
margaryną....

> Duron + SDRam czy Athlon +DDram i po klopocie

pierdu...pierdu...
A jak z Duron + DDR RAM...?

> plyty (nowe ) sprzedawane sa z Biosem z czerwca (wiec aktualnym) _
maja nowy
> soft i......
> i nie ma z nimi problemow
> wlozyc procka ,grafe i cos tam jeszcze i.........wiooooooo ECSiku

Włóż to co ja (parę postów wyżej) i możesz wołać "wiooooooo" do
woli...
A może faktycznie masz rację....Może wystarczy wrzasnąć Wiooooo! i ECS
pójdzie...;)
Parę razy batem... obroku podrzucić.....

> Przed skonsumowaniem __gdybym posluchal Ciebie czy Krzyska to....
beeeeee
> to bedzie ....swinstwo
> a tu prosze ......
> zjedzone ........i jak ?