Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 15:35:12 MET

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in message
> R O T F L....:)
> To dostaw tam jeszcze LAN, Radeon 8500, Tuner TV, drugie tyle RAM,
> Audigy i jakiś modem...
> W robocie mam 15 kompów na tym ustrojstwie (Athlon TB, 256 RAM,
> GF2MX200, wersja z LANem, kurde byłem na urlopie, kiedy je zamawiali),
> połowa chodzi niestabilnie...

w robocie macie tunery tv i audigy oraz modemy ? a te 256 ram to jakie
kingston moze ?
btw u mnie w robocie delle optiplex gx 240 tez chodza niestabilnie jak
siedza przy nich niedouczeni pracownicy a niedouczeni administratorzy
zarzadaja siecia

> Kuzynce jakiś magik włożył w toto Athlona XP 1500+, GF2MX400, 256 MB

to moze magik nie potrafil skofigurowac biosu i os ? a moze trafil na
walnieta plyte wiadomo zdarzaja sie ale od tego jest gwarancja