Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 14:43:46 MET

Użytkownik "Pe7er"...
[...]
> rotfl sam mam k7s5a xp 1600 256ddr 3 dyski i cd wszystko na 150 fsb
> 0 problemow zlozylem juz 7 sprzetow na k7s5a roznym ludziom i nigdy
nie
> bylo prolemow z plyta czasem walnienta pamiec itp

R O T F L....:)
To dostaw tam jeszcze LAN, Radeon 8500, Tuner TV, drugie tyle RAM,
Audigy i jakiś modem...
W robocie mam 15 kompów na tym ustrojstwie (Athlon TB, 256 RAM,
GF2MX200, wersja z LANem, kurde byłem na urlopie, kiedy je zamawiali),
połowa chodzi niestabilnie...

Kuzynce jakiś magik włożył w toto Athlona XP 1500+, GF2MX400, 256 MB
RAM, SB Live, Modem. Na FSB 133 ledwo chciał chodzić, co 5 minut zwis.
Wstawiłem im Epoxa na KT266A - jak ręką odjął...
Pytanie: czy wydanie na komputer 2700 zł (EPOX), zamiast 2500 (ECS)
nie było warte spokoju i bezporoblemowej pracy ? A jak nie Epox, to
chociaż Shuttle (parę złotych więcej niż ECS)...

Jakości podzedspołów nie mierzy się stwierdzeniami, że "widziałem
dziesięć działających", tylko "widziałem 10 _źle_ działających". ECS
jest #$%@ wart i tyle...:)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl