Re: Ostatnie pytania przed zakupem kompa (ECS K7S5A?)

Autor: Jarek \ (kadron_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:09:18 MET

> plyta raczej na chipie Via KT133A (jest teraz np. tani firmowa plytka od
> MSi, na pewno jak poszukasz znajdziesz jeszcze pare innych porządnych firm
> Epox, Soltek)
> dlaczego ? dlatego ze pewnie i tak DDR'ow nie kupisz przez najbliższy rok
> albo wcale a wydajnosc tej plyty ECS z SDR jest nizsza od KT133A, do tego
> dodam awaryjnosc tej plyty, problemu ze stabilnością itp. i masz odpowiedz
> ,a tak kupujesz sprzet firmowy porzadny i sprawdzony !!

Nie jestem jakims tam wojownikiem na rzecz ECS ale jak dobrze trafisz
(calkowita loteria) to bedziesz zadowolony z tej plyty. Zupelnie nie
polecam do kosci SDR. Ja losowalem 3 razy i teraz nawet bez zmiany biosu
hula jak sie patrzy. Czesciowo przedpiśca ma racje jak nie jestes choc
troche doswiadczony w temacie konfiguracji i kombinacji przy sprzecie to
podaruj sobie K7S5A dodaj troche kasy kup DDR i jakas K7VTA v.3 (uwazaj
zeby nie v.1). Rada dodatkowa to mozesz troche kasy oszczedzic na
monitorze. Do domowych zastosowan spokojnie wystarczy jakis Samsung 17".
Swoja droga nie bardzo wiem jak teraz ma sie cenowo Szajsung do Hyundaia.

Pozdrawiam Życząc owocnych zakupów i jak najmniejszych frustracji po
zakupowych.

Jarek.