Re: Baracud 80 GB problem z pojemnoscia

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 11:57:33 MET

Użytkownik "KRiZBi" napisał:

> niezależnie ile zworek poprzestawiam i na jakim
> kompie go odpalę widoczny jest jako 32GB.

Może wszystkie kompy (BIOS'y), do których podłączasz dysk nie
obsługują więcej niż 32 GB?
Inny pomysł: może problem stanowi autodetekcja dysków podczas
bootowania. Z doświadczenia wiem, że czasami zawodzi i nieraz lepsze
wyniki można osiągnąć wybierając IDE HDD AUTO DETECTION w BIOS'ie. A
czasami trzeba ręcznie wpisać wszystkie parametry (głowice, sektory,
itp., itd.).

Jeszcze inny pomysł: może spróbować odpalić program Seagate Disk
Wizard (czy Disk Manager - nie pamiętam). Może potrzeba zainstalować
jakiegoś Drive Overlay'a?

Pozdrawiam,
Sniper