Re: Baracud 80 GB problem z pojemnoscia

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 21:55:11 MET

Dnia Fri, 15 Nov 2002 14:45:41 +0100 Marek w wiadomości
<Pine.LNX.4.33.0211151427520.15174-100000_at_david.silesia.pik-net.pl>
napisał/a:

>Teraz sprawa wyglada tak - niezaleznie od komputera
> - sprawdzalem na 5'ciu roznych. Dysk po wlozeniu
>zostaje rozpoznany jako 32GB i nie startuje z niego
>system. Trzeba wystartowac system z dyskietki startowej
>Seagate'a i po zaladowaniu systemu z dyskietki trzeba
>zresetowac komputer (twardy reset albo Ctrl+Alt+Del)
>i wtedy bios widzi dysk jako 80 GB! i windows normalnie
>wystartuje. Windows dziala sprawnie do czasu wylaczenia
>komputera (resetowac komputer mozna - dopiero wylaczenie
>zasilania powoduje ze sytuacja sie powtarza - Bios widzi
> [...]
Niestety nie wiem jak ci pomóc ale "pocieszę cię" tym, że też mam taki
dysk. A konkretnie Seagate U5 40GB, który niezależnie ile zworek
poprzestawiam i na jakim kompie go odpalę widoczny jest jako 32GB. Ale
poza tym działa doskonale :) Na szczęście jest jeszcze na gwarancji do
marca, więc w lutym złożę wizytę w serwisie ;)

pozdro

--
KRiZBi