Re: Samsung 959NF - jaśniej / ciemniej

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 11:02:21 MET

> Jakość obrazu jest idealna, wręcz żyleta, geometria wspaniała, parametry
> monitora wyśmienite,

zgadza się bo 959NF to bardzo dobry monitor...

> tylko to lekkie rozjaśnianie białego tła (przy czarnym
> tego nie zauważyłem).
> Nie jest to bardzo "dokuczliwe" ale jednak widoczne.

Trudno mi coś powiedzieć konkretnie nie widząc monitora, ale tak jak pisałam
taka minimalna "zmiana" jasności tła tuż za prawą pionową krawędzią jakiejś
czarnej linii lub literki na czysto białym tle jest widoczna na wszystkich
szczelinowcach... Jeśli są jeszcze jakieś inne "efekty dodatkowe" to raczej
nie będzie to wina kineskopu diamondtron :)))

> Pracuje przy rozdzielczości 1280x1024 85 Hz,

OK to wartość rozsądna na 19" (ja też tak mam ustawione)

> karta graficzna to GF4 Ti-4200

Rewelacja co do jakości obrazu to to nie jest ale nie powinno być też jakiś
specjalnych problemów z powodu karty.

--
Tomek