Re: Samsung 959NF - jaśniej / ciemniej

Autor: t.w (t.w_at_wp.pl?)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 09:08:50 MET

> Czegoś takiego nie zauważyłem, ale przykładowo ciemniejsze tło np. pulpit
> wyraźnie się rozjaśnia po otwarciu jasnego okna.
> Jak oceniasz w tym Samsungu jakość czarnych niedużych liter (a zwłaszcza
ich
> pionowych elementów) na białym tle?

Jakość obrazu jest idealna, wręcz żyleta, geometria wspaniała, parametry
monitora wyśmienite, tylko to lekkie rozjaśnianie białego tła (przy czarnym
tego nie zauważyłem). Nie jest to bardzo "dokuczliwe" ale jednak widoczne.
Pracuje przy rozdzielczości 1280x1024 85 Hz, karta graficzna to GF4 Ti-4200
Gainward.

pozd.
t.w