Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 11:28:55 MET

Użytkownik "Tomasz Swidzinski" napisał:

> Jestescie walnieci ;-) Bez obrazy.

Nie jesteś pierwszym i nie ostatnim, który mi to mówi. Twoja krytyka
zobliguje mnie do dalszej, systematycznej pracy :-)

> Pracuje na lw, mam dwa kompy,
> jeden ma 256 ramu a drugi 192
> i obydwa swietnie pracuja pod lw

Widać, dużych wymagań to ty nie masz. Jeśli renderujesz piłkę do gry w
golfa, to się nie dziwię, że 256 MB wystarcza :-)
A jak się chcesz przekonać co oznacza duża ilość pamięci, to
skontaktuj się z jakimś muzykiem, pracującym na SoundForge'u i
zajmującym się przykładowo produkcją reklam radiowych. Ja mam
przyjemność składać takim ludziom komputery. Dla nich maszyna pod
SoundForge'a z pamięcią mniejszą niż 512 MB to zwykły kalkulator.
Założenia jakiegoś plugina obrabiającego/przekształcającego dźwięk w
czasie rzeczywistym wymaga naprawdę potężnej ilości RAM'u.

> Fakt ze swapa mam ustawionego na 1.5 gb

Koledzy ze studia muzycznego, o których pisałem przy 768 MB pamięci
ustawiają nawet do 2 GB na swapa :-(

Pozdrawiam,
Sniper