kabel do transferu danych z kompa na kompa

Autor: Jamamoto (polar_bear_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 15:40:49 MET

Witam ponownie

Ostatnio zrobiłem sobie kabel taki na LPT wg schematu ze strony podanej na grupie (za co dziękuję). Ktoś mówił że tzreba mieć Nortona Comandera. mam go ale nie mogę sobie poradzić z tym bo co mam zrobić żeby zobaczyć zawartość dysku innego kompa. Jak daję alt F1 to mam do wyboru tylko dyski jednego kompa (tego na którym mam nagranego nortona.

Co zrobić ???

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

Jamamoto