Re: ECS K7VTA3 V3.1 KT333 i xp 1700 + czy jest ok

Autor: mikey (mikepaw_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 15:40:21 MET

Witam, ma taka plyte w domu z prockiem 1600+ XP - kiedys nie mialem zaufania
do ECSow ale chyba sie poprawilo. Nie mam z nia zadnych problemow - sprzetu
uzywam na codzien go grania, internetu, ofiice, itp. Duza zaleta jest tez
cena. 280-290 pln to niezla cena jak na plytke z Kt333.
Na allegro widzialem nawet taniej.

Michal