Re: Czy istnieja klawiatury na USB?

Autor: Marx (a11111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 04:26:45 MET

> Mianowicie zepsul mi sie port PS2 i czasami tylko klawiatura dobrze
dziala.
> Pomyslalem ze jedynym dobrym rozwiazaniem (poza kupowaniem plyty glownej)
> bedzie zakup Klawiatury USB. Czy kazda plyta glowna ja obsluzy? Moja plyta
> jest pod AMD Athlon650 i posiada 2 zlacza USB. Ktora klawiature radzicie
> kupic?

ciekawa sprawa...ja wlasnie z tego samego powodu kupilem klawke USB...jesli
masz moze Abita KT7 to juz calkiem bedzie ciekawie :) a jak chodzi o
obsuge...starsze plyty nie mialy w biosie obslugi klawki USB i wygadalo to
tak ze jak chciales dosa, czy chociazby bios wlaczyc to trza bylo inna
podlanczac (DIN, PS2) a windows obsugiwal....teraz to juz standart a sadze
ze juz tak od 3-4 lat wstecz mzona sie spodziewac ze plyta to potrafi...mam
naprzykald na serverze plytke pod PII Gigabyta (jakies 3 latka) i obsluguje
bezproblemu

pozdrawiam