Re: Czy istnieja klawiatury na USB?

Autor: Almanah (algon_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 01:18:57 MET

> oczywiscie ...posiadam takowa (z przymusu). nie jest to ani grosze ani
> lepsze od PSowej czy dinowej ale przynajmniej mozna swobodnie odlanczac
>
> aha i zajebiscie ciezko je dostac ostatnio

To bylo glupie pytanie :-), wystarczylo odpalic Google, ale jestem
zamroczony przez walke z komputerem.
 Mianowicie zepsul mi sie port PS2 i czasami tylko klawiatura dobrze dziala.
Pomyslalem ze jedynym dobrym rozwiazaniem (poza kupowaniem plyty glownej)
bedzie zakup Klawiatury USB. Czy kazda plyta glowna ja obsluzy? Moja plyta
jest pod AMD Athlon650 i posiada 2 zlacza USB. Ktora klawiature radzicie
kupic?
Macie moze jakies adresy stron internetowych z testami, badz cennikam?
Z gory wielkie dzieki.

Pozdrawiam,
Almanah