Re: cdrw-scsi

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 01:29:47 MET

In article <as8tom$8r0$1_at_news.tpi.pl>, Cleriic wrote:
> Marcin Debowski <agatek_at_notrix.net> napisał:
> No cóż... kolega kupił sobie Technicsa na promocji w jakimś tam sklepie...
> I uradowany chciał sobie posłuchać muzyki którą sobie nagrał... Teac'iem :)
> Jakież było jego zdziwienie jak po 3-4 utworze przestawało mu odtwarzać :)

A nie walnął sobie na tym CD nalepki? :)

> To należy się tylko cieszyć.

No cieszę, cieszę, tym bardziej że to mój trzeci już w życiu teac.
Pozostałe też mają się dobrze i nigdy nie było z nimi najmniejszych
kłopotów.

> Nie powiedziałem generalnie BE. tylko ładnie uzasadniłem dlaczego BE!

No jak nie jak tak? :)
"Odradzam wszelkiej maści Teac'i i BTC. To są bardzo słabe nagrywarki."
I to było jedyne zdanie w pierwszym licie. Potem doszedł tekst z kolegą.
W sumie drobiazg i nie ma sie nad czym rozwodzić.

> I tak jakoś wolę dać tzw. "100| więcej niż później biegać po serwisach i
> denerwować się że nie działa!

No przyznam, że jest to pierwsza taka opinia o teacach jaką słyszę.

> Po prostu unikam najtańszego sprzętu we wszystkich dziedzinach... może przez to
> mam mniej ale lepszej jakości... i jeszcze nie miałem problemów :)

Ale to nie jest najtańszy sprzęt. Teac'i klasują się z grubsza cenowo jako
wyższa klasa średnia. Daleko im (cenowo) do plextorów i yamah, ale
praktycznie cała reszta jest tańsza.
Zresztą ja stosuję (gdzie mogę) dokładnie tą samą zasadę.

--
Marcin