Re: cdrw-scsi

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 00:37:17 MET

Pewnego dnia news:hd4kb-ccb.ln1_at_ziutka.router,
Marcin Debowski <agatek_at_notrix.net> napisał:

> A czy to nie jest lekkie nieporozumienie? Przeciez to ze cos sie nie
> odtwarza na 5% sprzetu, gdy te 5% to sprzet stary lub watpliwej jakosci,
> to nie swiadczy od razu o jakosci nagrywarki.

No cóż... kolega kupił sobie Technicsa na promocji w jakimś tam sklepie...
I uradowany chciał sobie posłuchać muzyki którą sobie nagrał... Teac'iem :)
Jakież było jego zdziwienie jak po 3-4 utworze przestawało mu odtwarzać :)

> No wlasnie nagralem z 40x i odtwarza wszystko jak nalezy.

To należy się tylko cieszyć.

> Ktory normalny (przecietny) uzytkownik nagrywa 100-200 plyt na miesiac?
> Teac to nagrywarki klasy popularnej (a nie heavy-duty) i jako takie maja
> swoja uzasadniona renome, a wypowiedzi w stylu ze cos jest generalnie BE
> bo koledze nie dzialalo to sam pewnie wiesz o kant czego mozna.

Nie powiedziałem generalnie BE. tylko ładnie uzasadniłem dlaczego BE!

I tak jakoś wolę dać tzw. "100| więcej niż później biegać po serwisach i
denerwować się że nie działa!
Po prostu unikam najtańszego sprzętu we wszystkich dziedzinach... może przez to
mam mniej ale lepszej jakości... i jeszcze nie miałem problemów :)

Pozdr
Cleriic