Re: Pytanie o Radki....

Autor: Kovalski (Kovalski-Max_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 22:09:37 MET

Niedawno kupile Radeona 9000 i pomimo moich najszczerszych checi nie udalo
mi sie znalezc ANI JEDNEJ GRY ktora by nie chciala dzialac z radeonem :-)
(choc takie napewno wystepoja),
jedyny problem mam w nhl 2003 - jak siedze dlugo w menu to sie wiesza :-).
ale nie wiem czy to jest spowodowane przez karte graficzna, aha no i sprawa
NFS:HP2 - nie mozna ustawic detali na maxa - poza tymi niechlubnymi
wyjatkami wszystko dziala znakomicie, wiec raczej sie nie przejmuj
"niekompatybilnoscia" kart Ati.

Pozdrawiam Kovalski