Pytanie o Radki....

Autor: łukasik.... :P (my.email_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 21:58:20 MET

Jak karty ATI sprawdzaja sie w grach? Wczoraj slyszalem opinie ze jesli do
gier to tylko GF. I juz nie wiem co o tym sadzic bo bylem sklonny kupic
Radka ze wzgledu na nizsze ceny. A potrzebuje karty graficznej - nie
koniecznie najnowszej - glownie do gier, czasami, sporadycznie do czegos tam
innego :) Zastanawialem sie pomiedzy Radeonem 7500 a 9000 (ew. PRO) - w
zaleznosci od tuszy swinki skarbonki ;P Ale teraz to juz nie wiem co
wybrac.... :(

Z gory dzieki za pomoc