Re: rozmagnesowywanie monitora

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 15:07:00 MET

> Tak... pod warunkiem że przynajmniej raz na dobę ten monitor z sieci
> wyłączysz i włączysz :-))))
> A nie tylko Stand-by :-)))

Eee tam... Ja mam monitor, ktory niestety nalezy do lekko trafionej
serii monitorow, ktore czesto padaja jak sie je wlacza i wylacza i mam
go juz z pol roku ciagle tylko w StandBy i generalnie nigdy go nie
wylaczam i nie ma potrzeby rozmagnesowywania go. Czasem to zrobie
recznie, tak dla zasady, ale zadnej roznicy nie widze.

--
Pozdrowienia!
Aik