Jak odzyskać boot loadera xp po zainstalowaniu Win98 ???

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 25 Nov 2002 - 14:58:40 MET

witam,

przeinstalowywałem wczoraj win98 na podstawowej partycji C, i usunąłem boot
loadera xp (xp jest zainstalowany na kolejnej partycji).
Zupełnie o tym wcześniej nie pomyślałem... i teraz komputer odpala mi się
zawsze w 98. Próbowałem uruchomić komputer z dysku startowego xp i skorzystać z
opcji "naprawa instalacji", ale nie bardzo wiedziałem co wpisać. Próbowałem
Bootcfg \rebuild i podobnie, ale nic z tego nie wyszło...
Jak przywrócić możliwość wyboru systemu podczas startu ?

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

z góry dziękuję za wszelkie wskazówki,

pozdrawiam,

Daniel Ociński