Re: Problemy z uruchomieniem komputera

Autor: Zbigniew Braniecki (gandalf_at_alladyn.art.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 16:56:36 MET

> Sprawdz procka na innej plycie, plyte z innym prockiem, karte graficzna oraz
> pamieci i zasilacz. Odpal pplyte tylko z prockim, k. graficzna i ramem.

Odpalam z tymi trzema elementami. Wiatraki hulaja, dioda ramu sie pali,
karta nie idzie. Sprqawdzilem inna karte - nie poszlo.

Nie moge sprawdzic procka na innej plycie, bo nie mam drugiej :(
Nie moge sprawdzic innego procka, bo nie mam drugiego...

Myslalem, ze moze ktos z tej grupy, mial taki objaw i moze sie podzielic
doswiadeczeniami :) Albo ma jakies podejrzenia, moje na razie ida w
strone winy procka, choc to dziwne, bo jak procek spieprzony, to chyba
wogule nie powinno nic pojsc, prawda?

Pozdrawiam
Gandalf