Re: cooler spire

Autor: Jagon (j4gon_at_tenbit.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 22:37:16 MET DST

"RafKo" <raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl> wrote in

> przypadku
> usunąć.

> Muszę spróbować :)
> BTW. Ja jak się wkurzyłem to użyłem do tego noża. Po skończeniu radiator
> był wyszlifowany i ciut chudszy, a nuż nadawał się już tylko do
> ostrzenia :))

Khieh, moj patent na scieranie tego rozowego shitu ze spodu radiatora to po
prostu starcie go paluchem :))
Bardzo ladnie schodzil, a radiator w stanie idealnym:)

Na moim sprite to bylo, i na duron_at_850 mialem temp/sprawdzana w biosie/
:67,68,69 i wyciagnelem wtyczke :)
Po nalozeniu pasty "silver grease" spadla do 34.

wiec ponawiam pytanie: po kiego jest to rozowe?
i zna ktos moze jakas lepsza paste ?
Pozdrowienia

Jagon