Re: problem z aparatem cyfrowym

Autor: Tomek (labeo_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 22:24:38 MET DST

Użytkownik "da_man" <da_man_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem. Mam win xp prof. Gdy podlaczam aparat przez usb powowinien
> pojawic sie nowy wymienialny dysk. Pojawia sie ale nic na nim nie ma, a
> aparat po odlaczeniu od komputera przez dluzszy czas jest zawieszony i nie
> chce sie nawet wylaczyc. Na laptopie z xp home dziala bez zarzutu. Mam tez
> win me i na nim tez dziala wiec moje zlacze usb raczej jest ok.
> Ma ktos moze pojecie dlaczego tak sie dzieje?

Wejdz na strone producenta aparatu i poczytaj nt. sterownikow pod XP.
Rozumiem ze na laptopie masz ten sam system (np. wersja jezykowa) co na
stacjonarnym i korzystasz z tego samego oprogramowania - jesli tak to
proponowalbym przeinstalowanie sterownikow aparatu.
Tak na marginesie to podaj marke aparatu - jesli to nie tajemnica,
ewentualnie sprobuj zapytac na
pl.rec.foto.cyfrowa
Tomek