Re: Dwa dyski dwa systemy

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 19:15:15 MET DST

> Mam dwa dyski fizyczne na jednym Win98 a na drugim WinXP
> Jak spowodowac abym mogl przy starcie wybierac system i dysk
> gdy instalowalem WinXP to drugi dysk musialem odlaczyc bo mi mieszal w
Win98
> i odwrotnie
Troche do bani to zrobiles bo chcac robic tak jak ty chcesz muszisz za
kazdym razem podlaczac odrotnie dyski (zmieniac ich kolejnosc w systemie.
Ni wiem co ci miesza XP mieszal w 98 ale ja mam tez dwa fizyczne hdd oraz 98
i XP na pierwszym dysku - co zrobisz gdy jeden z dysow ci padnie???? A tak
to nghost i dysk do serwisu leci :-))

--
GeForce4 alias Cobra alias DalejLama
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD