Re: TFT - czy juz ??

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 19:04:38 MET DST

Dnia Tue, 7 May 2002 08:35:49 +0100 niejaki(a) "Waldeusz"
<woczko_at_kki.net.pl> napisal(a):

> No i teraz stoje przed dylematem zakupu - moze juz warto pomyslec o TFT
> ??

wg. mnie to size does matter. za cene 15" lcd bedzie 19" nec fe955+, ktory
jest z kolei ulepszona wersja fe950, ktora kosztuje mniej niz takie lcd.

lepiej jest kupic bardzo dobry moniotr 19" (np. nec), oparty o dobry
kineskop (diamondtron). lcd mimo ze fajne to niekoniecznie oplacalne.

co do oczu - mnie by chyba szlag trafil, gdybym musial patrzec sie prost
ow moniotr. czesto patrze sie pod jakims katem i na lcd malo bym widzial.
to jestprimo. secundo to obecnie siedze jeszcze na 15" (ograniczone
fundusze), i mam szybko postepujaca klaustrofobie. na pewno nie wydalbym
2000 pln za 15" monitor, mam juz jeden, teraz potrzebuje cos duzego.

osobiscie - nie warto. kup dobra 19", i za powiedzmy 3-5 lat kup 21" lcd.
pomiescic ja pomieszcisz zapewne, wiec co za problem. najwazniejsze to
miec duzy ekran, ktory dziala bezproblemowo, dobrze i ergonomicznie. jak
zapuscisz powiedzmy 1024x768_at_120Hz na necu fe950+ to od razu bedzie lepiej
niz np. 1024x768_at_75Hz przy lcd, IMVHO.

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|