Re: Nagrywarka LG.??

Autor: Beerman (beerman_at_divx.com.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 21:01:26 MET

On Wed, 14 Nov 2001 13:22:06 +0100, "SS" <ssobie_at_poland.com> wrote:

>/ mozliwosci i tyle - koniec i kropka !!!
>Moze kupic LG,Ricoh , TDK co tylko Ci odpowiada :---)))

Dokladnie. Dostajesz gwarancje na rok, wiec pad=wymiana na nowa , a te
LG wcale nie padaja czesciej od innych przy normalnej eksploatacji.
Takim prawdziwym heavy-duty byl swego czasu tylko plex. Moj X8 X4 X32
wypalil w 2 lata ponad 10,000 plytek i nadal nagrywa jak nowka.
Sprzedalem ja okazyjnie za 400 zeta, ale tylko dlatego, ze byla juz
ciut za wolna. Aktualnie od wczoraj mecze Teaca CDW-524E z pierwszej
serii w Polsce i jak na razie jest miod (pali X24 nawet plytki X12)
tyle ze dosc wolno zczytuje do img. w CloneCD.