Re: Nagrywarka LG.??

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 13:22:06 MET

Użytkownik "Zurek" <darzur_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Znam

> Jasne. A do nagrywania 1-2 góra 5 plytek tygodniowo. Czy warto wiecej
> placic za Teac'a.?? Czy to ma sens.?? Nie jestem hurtownikiem. Potrzebuje
> czasami zrobic backup i nagrac to co sciagne z netu. :):)
>

> --
> Zurek
> darzur_at_box43.pl
> GG #371288

Nie musisz kupowac Teac - to nie jest obowiazek :---)))
Ale musisz sie liczyc z tym ze gdy napomkniesz ze masz np: LG
to "znawcy tematu" beda twierdzic ze masz "gowniany" sprzet .
Do twoich potrzeb wystarczy nagrywarka o najlepszym dla Ciebie stosunku cena
/ mozliwosci i tyle - koniec i kropka !!!
Moze kupic LG,Ricoh , TDK co tylko Ci odpowiada :---)))