Re: problem z ECSk7s5a+s3savage4

Autor: Krzys (kinder_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 12:11:45 MET

Ta karta ma cholerne problemy z Duronami. Problem tkwi w taktowaniu
magistrali AGP. Ja musiałem zmniejszyć taktowanie procesora karty i pamięci
aby działało. Niestety spowalnia to kartę. W końcu kupiłem Geforca i mam
problem z głowy. Jak chcesz mogę ci jeszcze pomóc mam całą masę jakiś opisów
pościąganych z internetu jak sobie poradzić z tym problemem.
Pozdrófka