Re: Zoltrix vs. Pentagram...

Autor: Hawlik (hawlik_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 20:46:40 MET

Użytkownik "Andrzej Chmura" <anchmu_at_pertus.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
A jak inaczej chcesz okreslic ludzi mieszkajacych na Wsi????
To nie mialo nikogo obrazic!!!!

lacza sie przez modem poprzez
> siec DIALOG .
> Za usluge tzn. czas nielimitowany place tylko 69PLN +7% VAT nie tak jak TY
> Wielkomiejski uzytkowniku sieci wywalasz 1000PLN +140 co miesiac.
> I co Ty na to
Nie wiem czy zauwazyles ale w swoim poscie krytykowalem "Wielkomiejskie"
mozliwosci!!!!
Generalnie moj post bys skierowany przecie TP s.a. (ktora robi co jej sie
podoba i to nie podlega dyskusji) jak rowniez przecie zdaniu pana R.B. ktory
napisal:
"Kto laczy sie dzisiaj przez modem?".

Wiec nie wiem o Ci wogole chodzi??????
Czy sadzac iz na wsiach moze byc gozej ze stalym zlaczem niz w duzych
miastach tak bardzo sie pomylilem????

-to ze ty masz dostep do siec DIALOG to nie znaczy, ze jest on powszechny w
Polsce!!!!
-wogole widze, ze duza radosc sprawia Ci fakt iz w Warszawie nie moge miec
takiego lacza....... -a to postawa niczym z tej starej przypowiesci o
zyczliwosci polakow:

zapytana angielskiego pasterza ktory na 50 owiec :
twoj sasiad ma stado liczace 100 owiec, jakie jest twoje mazenia?

-zeby mi sie 50 urodzilo. -brzmiala odpowiedz....
zapytano o to samo francuzkiego pasteza rowniez posiadajscego 50 owiecL
odpowiedz rowniez brzmiala
--zeby mi sie 50 urodzilo.
gdzy zapytano polaka ten odpowiedzal:

 moim marzeniem jest , zeby sasiadowi 50 owiec zdechlo!!!

-i ty reprezentujesz stanowisko jak ten polski pastez!

Pozdrawiam
Hawlik