Re: Zestaw do oceny

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:13:54 MET DST

"@r2r" <artur_at_symboliczna.net> wrote in message

> No to jak Ty wolisz używac i kupowac sprzęt niemal muzealny to nie
> namawiaj do tego innych :-).

LOL
Zrozum co do Ciebie pisze. Nie muzealny, ale sprzet _sprawdzony_, ktory
juz jest jakis czas na rynku i mozna powiedziec ze te dyski nie sa awaryjne.

> bo z tego co widze to wiele osób którym podpowiadasz
> kupienie dysku 5400rpm ma pieniądze na DOBRY, nowoczesny sprzęt.

to dysk 5400rpm nie jest nowoczesny?
jak to czego mu brakuje do dyskow 7200rpm?

> a ja niestety nie bo mam też dysk segate prawie 6 letni 2,1GB i do tej
> pory sprawuje sie świetnie (jak na jego mozliwości hehe).

tez mam seagata 2,1GB i od roku chodzi 24h/dobe 7 dni w tygodniu
w serwerze

> Mam też HD WD 540MB -

mam seagata 40MB zadnych badsectorow tylko troche glosny :-)

> bezawaryjny - szczerze polecam na dzisiejsze czasy ;-).

Popadasz w skrajnosc o ktora kompletnie mie nie chodzi!!!

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!