Re: Chello by UPC :-)

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:25:24 MET DST

"Michal D." <mihauek_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Witam...
> Jezeli OFF-TOPIC to przepraszam.
> Dzisiaj odwiedzil mnie pan z UPC i powiedzial ze Chello kosztuje teraz
> ok. 120zł miesiecznie i 0zł instalacji...
> I teraz mam pytanie - czy da sie jakos rozdzielic sygnal z chello (poza
> postawieniem serwera) na dwa komputery (moj i sasiada) ???
> Wystarczy zrobic rozgaleziacz na kabel? Moze jakis układ elektroniczny
> trzeba zmontowac?

Polecam Router na Linuxie np. Freesco. Potrzebny do tego jest jeden komputer
za 200-300 zlotych (jakies 486 wystarczy, bez dysku, z marna karta graficzna
i fdd). Cały system jest na dyskietce zablokowanej przed zapisem.
Administratorowy system widzi tylko karte mojego routera a wewnętrznych
komputerów już nie. W przypadku huba widac praktycznie wszysko, nawet
drukarki sieciowe. Poza tym jest pakiet silencio i mój IP jest nie
pingowalny. Ma również zaawansowane funkcje firewall'a.

polecam.
Jacek