Zniknal sprzet

Autor: Siward (siward_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 23:11:39 MET DST

Mam nagrywarke TEAC CD-W58-E 8x8x32 i Nero 5.5
Chce nagrac plytke z dysku powiedzmy ze z filmem i wyskakuje mi cos takiego,
gdzie kolo 2%
CD-W58E power calibration error
CD-W58E Invalid writestate
CD-W58E Could not perform EndTrack
CD-W58E Session fixation error
Nie wiem co to znaczy - czy zepsula mi sie nagrywarka?

A teraz zniknęła mi i nagywarka i cd-rom LG. Nie wiem co sie dzieje, w
Device Menager oba maja jakies bledy - pisze ze blad w wpisie w rejestrze
COD 19 nie iwem co jest grane...POMOCY
PILNE (wczesniej nic sie nie dzialo - mam od dwoch miesiecy WIN XP 2517 i do
tej pory bez zadnych bledow)

Pozdrawiam Siward