Co najlepiej wybrac, jaka plyte...?

Autor: Mr.Słonio (elefantos_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 23:09:16 MET DST

WItam Ponownie !!!
Sorki ze Was znofu zanudze, ale mam pytanie co sadzicie o dwoch
plytkach, a moze ktos ma inne godne polecenia, wazne zeby byly
stabilne......i niedrogie, jesli takowe istnieja
moje propozyjce:
ECS K7S5A
SOLTECK KAV75
a moze Shuttle.....?
mam problem bo mam dzwiekowa AWE 64 na ISI'e i chcialbym ja
wykorzystac,
jesli mozecie polleccie mi cos lub za i przeciew takiej a nie innej
decyzji, bo jusz sam nie wiem co mam kupic......
pozdrowienia