Re: siec i/lub internet

Autor: _at_imon
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:42:37 MET DST

teusz wrote:

> witam!
>
> kupilem sobie niedawno nowy komputer i mam teraz dwa w domu...
> na starym mam karte sieciowa, do ktorej podlaczony jest modem
> kablowy motorola, ktory z kolei podpiety jest do kablowki
> (taka firma dostarczajaca internet przez kablowke)...
> w sieciowce jest jedno wejscie do ktorego podpiety jest ow
> modem.
> w modemie jest jeszcze jedno wejscie oznaczone usb (nie znam sie na
> usb, ale teraz w nowym kompie mam dwa wejscia usb)...
>
> jak moge polaczyc ze soba oba kompy, zeby mozna bylo na obu
> [...]

Aster? :)
Otoz:
1. Nie mozna na raz podlaczyc modemu do dwoch kompow przez sieciowke i
USB.
2.a Kupujesz dwie sieciowki (najlepiej na skretce - RJ45), kabelek.
Tak, ze w jednym kompie masz dwie sieciowki (jedna do drugiego kompa, a
druga do modemu)
2b Podlaczasz modem do kompa przez USB i dokupujesz sieciowke do
drugiego kompa (bo ta z pierwszego jest juz wolna).
3. Jesli chcesz legalnie uzywac z obu kompow neta - placisz.
4. Jesli nielegalnie - musisz odpowiednio to wszystko skonfigurowac
(maskarady, proxy itp)
4. Przyda ci sie WinGate. Czey jakos tak.