siec i/lub internet

Autor: teusz (teusz_at_space.pl/nospam)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:39:31 MET DST

witam!

kupilem sobie niedawno nowy komputer i mam teraz dwa w domu...
na starym mam karte sieciowa, do ktorej podlaczony jest modem
kablowy motorola, ktory z kolei podpiety jest do kablowki
(taka firma dostarczajaca internet przez kablowke)...
w sieciowce jest jedno wejscie do ktorego podpiety jest ow
modem.
w modemie jest jeszcze jedno wejscie oznaczone usb (nie znam sie na
usb, ale teraz w nowym kompie mam dwa wejscia usb)...

jak moge polaczyc ze soba oba kompy, zeby mozna bylo na obu
korzystac z internetu?
zapewne komplikacje beda od strony konfiguracji, ale o tym to sie
pomysli, ale teraz trzeba by to jakos podlaczyc i nie wiem jak
to zrobic...

pzdr,
teusz