Re: czemu tak wolno komp mi chodzi?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 19:33:07 MET DST

Niejaki(a) The_EaGle <theeagle_at_tenbit.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):

> Karty rivy maja wspomaganie kompensacji ruchu a ATI maja jeszcze ...
> zapomnialem angileskiej nazwy :-P i nie chce mi sie szukac. Ale o matroxach
> to nie slyszalem aby mialy cos wiecej niz Riva TNT.

moze wna dodatwkoyh sterwnikow mataroxa, ktore dopakowuja divx? :)

> Fakt jest jednak taki ze jak gosciowi na Athlonie 750Mhz nie chodzi dobrze
> divix to ja bym na jego miejscu najpierw przyjrzal sie temu systemowi a
> pozniej wlascicielowi bo trzeba miec cos nie pokolei aby popiep... ze na
> 750Mhz divix moze nie dzialac.

heh... on pisal, ze na najlepszej jakosci w ustawinich mu skacze... ;)

> Na ATI Radeon na 166MMX moze i by poszlo. Tylko kto laduje taka karte do
> takiego badziewia.

ktos komu padl athlon 1.2 z powodu pobliskiego uderzenia pioruna? ;) tak
sobie wymyslam ;) ale jak ktos by chcial na staruszq divx ogladac.. no
to coz...