Re: czemu tak wolno komp mi chodzi?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 02:26:15 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> No ja bym nie powiedzial... dokaldnie Ci nie powiem nazwy itd, ale to
> samo co wspomaga mpeg'i i dvd - dziala tez polwicznie z divx'em... nie
> wykorzysytwane w calosic, jednak daje wiekszego kopa w porownaniu do
> chocby tnt2...

Karty rivy maja wspomaganie kompensacji ruchu a ATI maja jeszcze ...
zapomnialem angileskiej nazwy :-P i nie chce mi sie szukac. Ale o matroxach
to nie slyszalem aby mialy cos wiecej niz Riva TNT.
Fakt jest jednak taki ze jak gosciowi na Athlonie 750Mhz nie chodzi dobrze
divix to ja bym na jego miejscu najpierw przyjrzal sie temu systemowi a
pozniej wlascicielowi bo trzeba miec cos nie pokolei aby popiep... ze na
750Mhz divix moze nie dzialac.

> a tego to nei wiedzilem o matroxie :) ale fakt faktem - p233mmx odtwarza
> dobrze... why? cholera nie wiem. przed dorzucniem kodekow divx'owych
> matroxa to 3.11 na low przycinalo czasem. po juz nie (mozna dostawiac
> wieksze quality, ale najczesciej do polowy). przy 4.0 - juz na max i
> chodzi. u mnie na celku 400 i rivie tnt2 przy max quality uzcie
> procesora nie dochodzi najczesciej do 80% przy naprawde mocno skodowanyh
> filmach... zwykle okolo 60% przy maksymalnych ustawieniach...

Na ATI Radeon na 166MMX moze i by poszlo. Tylko kto laduje taka karte do
takiego badziewia.

--
Pozdro
    The EaGle