Re: Nagrywarka JVC pod dosem

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 01:40:32 MET DST

Użytkownik Papa Smurf <a_piotr_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kehts$3vl$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktoś słyszał o programie obsługującym nagrywarkę JVC 2828 SCSI
> pod dosem ?
> Ewentualnie dowolnym innym programie pracującym w środowisku dosowym do
do
> wolnej innej nagrywarki (koniecznie pracującym pod dosem!!!!).

Kiedyś miałem JVC XR-W2010 SCSI i do tego coś, co nazywało się AFAIR "CDR
Extensions". Była wersja pod DOS i Win3.11 - obydwie służyły do nagrywania
pakietowego. Nie wiem, kto jest producentem programu i czy program był
rozprowadzany jako osobny produkt, ja dostałem go razem z nagrywarką.
Program nadal gdzieś mam, ale nie obsługuje już kolejnego modelu JVC czyli
XR-W2022 (SCSI) (to moja kolejna nagrywarka, która działa mi do dziś... to
już ładnych parę lat), więc moja wersja progsa nie obsłuży też Twojej
nagrywarki. Aha - AFAIR kiedy kupowałem 2010, to nagrywanie pakietowe było
jeszcze nowością, więc może CDR Extensions było pisane specjalnie dla JVC
i ich nagrywarek.

Jest jeszcze coś, co nazywa się DAO, też pod DOS. Nazwa sugerowałaby zapis
w DAO i rzeczywiście program _chyba_ nie umożliwia multisesji ani zapisu
pakietowego (przynajmniej ja nie potrafię sobie przypomnieć, żebym coś
takiego na nim robił, ale używałem go b. mało). Ten program obsługuje
więcej nagrywarek i chyba nie będziesz miał problemów, żeby znaleźć o nim
coś na sieci. Mam gdzieś wersję demonstracyjną DAO (AFAIR ograniczenie to
nagrywanie tylko z 1x prędkością, nie pamiętam, czy są inne ograniczenia),
ale nic więcej na temat tego progsa Ci nie powiem, bo pożyczyłem płytę z
tą demo wersją, a jutro wyjeżdżam na 2tyg. :(.

Na razie.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl