Re: Test Xvid

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 May 2001 - 14:21:57 MET DST

Xvid.
Ja też. No i mam kilka uwag.
W menu konfiguracji mogła by być możliwość ustawienia automatycznego
startu odtwarzania , i zamknięcia programu po zakończeniu filmu.
Klikasz na filmie, otwiera się Xvid, odtwarza film. Po zakończeniu
zamyka się. To bardzo wygodne. Sugeruję dodać to do wersji 1.3 :)
Jeśli chodzi o grafikę panelu, to rzeczywiście można by poprawić.
Ale to jest drobiazg. Można wyłączyć i zostaje okno z filmem, bez
żadnych przycisków, ikonek... i niech tak zostanie.
No i czasem okno z filmem i/lub panel koniecznie chce zostać na
wierzchu. Nie można go schować za innym oknem. To chyba jakiś błąd.
Zdarza się to zaraz po starcie programu, potem po kliknięciu na oknie
z filmem i schowaniu panelu, przechodzi. Można wtedy już chować Xvida
za innymi oknami. Należało by też dodać przycisk do ustawienia
oryginalnego rozmiaru okna filmu. I pamiętanie ustawień (np.
wyświetlacza).
Po starcie programu ustawienia są zawsze domyślne.
Poza tym jest ok. Faktycznie mniej obciąża procesor niż Vplayer.
Nie zacina się, nie wyłącza sam, jakość filmu jest dobra. Zresztą to
chyba zależy od kodeka DivX (no i samego filmu), a nie od odtwarzacza.
Testowałem to na Win2000 i Duronie 650.
Ogólnie program jest dobry, tak trzymać ;)

Wonder