Re: stan oczekiwania w2k

Autor: WL (anna.lekart_at_chello.at)
Data: Tue 15 May 2001 - 21:14:34 MET DST

Hi!
Problem z W2000 polega na tym, ze setup instaluje automatycznie napedy APM.
Zmiana z AMP (zarzadzany z BIOS) na ACPI - Advanced Configuration and Power
Interface -
(zarzadzany przez SO) jest troche skomplikowana.
Podczas instalacji setup sprawdza czy BIOS jest starszy niz 01.01.1999.
Jezeli tak to prubuje w inny sposob. Pobiera z dyskietki instalacyjnej (lub
z CD:\I386) plik:
TXTSETUP.SIF
W akapicie [GoodACPIBios] jest lista plyt glownych i BIOS'ow ktore
wspomagaje ACPI.
Jezeli i tam nie znajdzie to mozna doinstalowac manualnie.
Otworz najprostszym edytorem ten plik. Znajdz akapit [ACPIOptions]
W kolejnym wierszu: Enable zmien wartosc z 2 na 1.
Jezeli instalujesz z CD to przekopiuj zawartosc calego katalogu CD:\I386 na
twardy dysk.
Wyedytuj ten plik i przeprowadz instalacje z twardego dysku.

Mam nadzieje, ze pomoglem
       Wojtek