Problem z WDC

Autor: prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 21:08:35 MET DST

Padł mi dysk WDC 2.5GB bez udma. Bios widzi dysk, ale system nie. Próbowałem
fdisk-a. Na początku widział, ale nie chciałem zdejmować partycji, gdyż
chciałem odzyskać dane. Pod dosem wykazywał błąd dysku c: (trzy partycje),
częściowo czytał dysk d: (pod koniec wywalał błąd odczytu), dysk e: był
widoczny w całości. Niestety pod win-em był problem z otwarciem dysku (próba
detekcji dysku kończyła się zwisem). Użyłem fdisk-a z parametrem mbr i teraz
klops. Nadal bios widzi dysk, ale ani system, ani fdisk, ani runish nie
widzi go. Wywala po prostu błąd (nie widzą całkowicie dysku). Co z tym
fantem zrobić? Czy da się to jakoś naprawić? Dobrze byłoby także odzyskać
dane z dysku d: i e:. Mógłby ktoś coś poradzić?
Proszęo pomoc i pozdrawiam
ED