Re: Czy ktos z Was ma P4 ?

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 19:57:59 MET DST

hey

Radoslaw Sokol wrote:

> Cóż, "kręcalność" nie powinna być brana jako wada :))) W końcu
> procesor jest sprzedawany jako konkretna jednostka -- dla kogoś,
> kto chce podkręcać, takie problemy mogą być rzeczywiście czymś,
> co zniechęci do danej rodziny procesorów, jednak dla wielu nie
> jest to w ogóle problem.

z mojej odpowiedzi nie mialo wynikac, ze intel byl lepszy od amd,
tylko chcialem odpowiedziec na stwierdzenie, ze intele kiepsko
sie krecily.
amdeki byly wydajniejsze przy tym samym zegarze, ale jednak nie
dawaly sie krecic, co jak napisalem wcale mnie do nich nie
zniechecilo.

przepraszam - moja wypowiedz byla widocznie niejednoznaczna.

pozdrawiam
Adam Czajka