Re: Ratio + ftp....?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:32:56 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości news:9dc3t0$6ed$1_at_news.tpi.pl...

> o spotkalem pana :)
> wiec BIG BTW :)
> mam pytanko (bo widze ze pan kumaty w te klocki bardzo):
> czy napiecie 3.3 i/o voltage (ustawiane w bios) tyczy sie samego procka czy
> podnoszac je podnosze tez napiecie dla dimmow agp itp ????
Jak sama nazwa wskazuję - I/O - czy podnosi się ...

> napiecie
> drugie to chyba na 3.3 tak ? napiecie na pamieci i reszte jakis tam
> magistral - powodowac moze:
> - wieksza stabilnosc przy podkrecaniu
> - wieksza temperaturke pamieci itp (niewiele)
> - podnosi sie leciutko i sprawdza stabilnosc

> a wiec kto ma racje (pewnie prawda jest po srodku) ??
Wszelkie manipulacje napięciem mogą powodować (co by nie było)
uszkodzenie systemu ! (lub szybsze starzenie elementów ...).

Co do drugiego postu - o to właśnie chodzi ...
3.3V to już trochę sporo dla szybkich procesorów - wyższe napięcie zwiększa moc
(chodzi o wydzielanie ciepła) i robi grzałkę z urządzenia - dla tego jest przejście między
napięciami ...

--
DooMiniK (bachus)