Re: Ratio + ftp....?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 08 May 2001 - 20:57:57 MET DST

> A pytanie rzeczywiście raczej niezgodne z tematyką grupy :)))

o spotkalem pana :)

wiec BIG BTW :)

mam pytanko (bo widze ze pan kumaty w te klocki bardzo):

czy napiecie 3.3 i/o voltage (ustawiane w bios) tyczy sie samego procka czy
podnoszac je podnosze tez napiecie dla dimmow agp itp ????

bo napisalem gdzies odpowiedz na >post:

> witam i mam pytanko
> na plycie pod intela mam podane 2 napiecia: v core 9wiadomo do krecenia
> procow i drugie ktore tez moge zmieniac czy ktos mi powie czego to
napiecie
> i co moze sie stac po zmianie ?

drugie to chyba na 3.3 tak ? napiecie na pamieci i reszte jakis tam
magistral - powodowac moze:

- wieksza stabilnosc przy podkrecaniu
- wieksza temperaturke pamieci itp (niewiele)
- podnosi sie leciutko i sprawdza stabilnosc

____________________________

iiiii zostalem wysmiany - a przeciez nawet tu znalazlem
http://www.bxboards.com/newoctips2.shtml ze wplywa to na caly sprzet.

koles co sie ze mnie wysmial :) [a niech go..] napisal:

> BZDURA !!!!!!
>
> Jest to napiecie I/O czyli wejscia / wyjscia. Poprostu procesor posiada 2
> napiecia. Rdzenia jest nizsze aby mniej ciepla sie wydzielalo i takie tam
> rzeczy (i tak nie zkumacie.... :))) ), a drugie to wlasnie I/O czyli 3,3V.
> Takie napiecie jest stosowane w technice cyfrowej CMOS, jest to standart.
> Sluzy ono do dopasoania RDZENIA PROCKA o nizszym napieciu do calego
> komputera, ktory jest wykonany w technice CMOS 3,3V.

a wiec kto ma racje (pewnie prawda jest po srodku) ??

dzieki