Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie coś

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 17:00:29 MET DST

mozesz wylaczyc obsluge ACPI w w2k ale jak to zrobic bez reinstalacji
systemu to szczerze mowiac nie wiem (nie jest to tak proste jak w w98) ;>
to, ze masz kilka urzadzen na 11 przerwaniu to nic zlego o ile urzadzenia te
sa kompatybilne z ACPI. Generalnie jesli karty sa ok to mozesz przesatc
przejmowac sie przerwaniami. w2k pokazuje mi na 11 m.in.: geforca, 3com 905,
scsi tekram i wszystkie ww. chodza bez problemow. Wyjasniam to sobie w ten
sposob, ze irq sa przydzielane dynamicznie przy obsludze acpi i jesli karta
jest kompatybilna to wszystko dziala ok. W twojej konfiguracji podejrzewal
bym realteka (sam takiego mialem i wymienilem na 3coma).

pawel