Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie coś trafi.

Autor: Rafal (loan_at_ds7.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 16:39:24 MET DST

> Z takim komunikatem wiesza mi się komputer mniej więcej raz dziennie. Na
IRQ
> [...]
> miesiąc bo wtedy planuję nowy dysk (a u mnie reinstalacja trwa 1-2 dni
> (konfiguracja wszystkiego itd.) więc wolałbym nie robić tego co miesiąc).
> Aha - zwisy zdażają się całkowicie w losowych momentach, czasem od razu po
> włączeniu czasem po kilkunastu godzinach pracy, czasem gdy NIC nie robie
na
> komputerze etc. W obudowie mam 37-39 stopni a na procku 47-49 więc to nei
> powinno być problemem, nic nie jest podkręcane. Na grafice radiator od
> socket 7 (z 5 razy większy niż standardowy) i pełnowymiarowy cooler Titana

Wydaje mi sie ze bez reistalacji sie nie obejdzie - to nie Linux.

Ostatnia szansa to pogrzebac w BIOS'ie wylaczyc ew. PnP i przypisac recznie
przerwania.
Jak nie uzywasz com'ow to powylaczaj moze to cos pomoze, zwolni sie dwa
miejsca.
Poprzerzucaj sieciowke z muzyczna jeszcze raz. Po prostu musisz wiecej czasu
na to poswiecic

pozdr.
Rafal