Re: via133 vs. intel

Autor: Halley (halley.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 May 2001 - 10:33:07 MET DST

"Morris" <morris_at_skrzynka.pl> wrote in message

| Proponuje żeby kolega "Halley" darował sobie odpisywanie na posty
gdyż
| oprócz docinek nic sensownego nie potrafi napisać .
|
| ps. młodzi internałci nie bieżcie przykładu z wyżej wymienionego
osobnika .

aleś wysmażył posta, długo nad nim myślałeś ?
sądzisz, że twój potencjał umysłowy jest na tyle duży, że potrafiłbyś
zrozumieć sens tego co napisałem ?
pewnie byłbyś zadowolony gdybym napisał, że mój sprzęt wyciąga 120MB/s
na UDMA33 a mój Duron 800MHz działa szybciej niż Athlon Thunderbird
1,3GHz, itp.

wyrazy współczucia
K.R.H.