Autor: sdfggfds (majkel6_at_polbox.com)
Data: Sun 06 May 2001 - 20:08:34 MET DST
> Jakbys doswiadczyl wrazen z kontaktu z serwisem LG, to bys sie nie
> zastanawial zupelnie.
kumpel wymienial/naprawial 4 razy cd rom ,a raz to mu nawet uzywany
dali...............
> Ponadto na TEAC"a masz gwarancje u sprzedawcy, teoretycznie obowiazuja
> normalne przepisy o gwarancji i rekojmi.
na wszystko tak jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i zawsze mozna chrzanic sewis firmowy!!!!!!!!!!!!! (sam tak zrobilem z
monitorem LG)
> Na LG masz 'firmowke' i tam naped moze sie zepsuc 5 razy przed wymiana
> na nowy ! Mialem taki przypadek, ze naped klienta zepsul sie 6 raz a
> LG dalej chcialo go naprawiac! CD-ROM byl w serwisie lacznie ponad 3
> miesiace....
:))))))))))))))))))))))))))))))))
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:00:17 MET DST