Re: Co sadzicie o Teac CDW-58E x8x8x32 vs LG CED-8120B x12x8x32

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 22:22:41 MET DST

In article <9ef8ftopm2f521bn6gbfh9miuu4hne7sal_at_4ax.com>,
texac_at_poczta.onet.pl says...
> Bede malo nagrywal plyt CD-R ale pewnie _czesto_ bede nagrywal cos na
> CD-RW (1 lub pare backupow w tygodniu, itd) wiec czy to szybko nie
> zuzyje mi sprzetu. Cos slyszalem o wykanczajacym nagrywaniu pakietowym
> i nie wiem czy to sie tyczy problemu nagrywania na CD-RW. Co Wy na to?

Rowniez doszly mnie pewne sluchy ze mozna zajechac nagrywarke nagrywaniem
pakietowym. Ale przeciez nie trzeba na CDRW koniecznie nagrywac
pakietowo. Nagrywasz multisesyjnie, a jak ci sie zapelni plytka CDRW to
przegrywasz na normalna, a tamta kasujesz i jest jak nowa :) Jesli to co
mowia o Teacach jest prawda to polecam wlasnie ja. Sam mam taka i nie
narzekam. pozostaje miec tylko nadzieje ze rzeczywiscie wytrzyma te 3
lata.

> Po prostu potrzebuje niezawodna nagryware niekoniecznie demona
> szybkosci, ktora nagra plyty, ktore da sie odczytac na zwyklych
> CD-romch. Duzo nie chce :)

To Teac :)

--